NAJLEPSZY, NAJLEPSZA, NAJLEPSI w sezonie 2021/2022, czyli podsumowanie minionego sezonu w Miesięczniku TEATR.
A wśród najlepszych – twórcy i artyści związani z Teatrem Nowym:
NAJLEPSZY DEBIUT:
aktorski: EMILIA WALUS, Karolka w Don Juanie w reżyserii Radka Rychcika (premiera 26 lutego 2022) – według Tomasza Domagały
reżyserski: OLGA CIĘŻKOWSKA, Wszyscy jesteśmy dziwni ( prapremiera 3 grudnia 2021 r.) – według Katarzyny Flader-Rzeszowskiej i Jacka Sieradzkiego
reżyserski: WOJTEK RODAK, „Tom na wsi” w TR Warszawa (w Nowym zrealizował właśnie Praktykę widzenia, która swoją premierę miała w miniony weekend) – według Katarzyny Flader-Rzeszowskiej i Jacka Kopcińskiego
NAJCIEKAWSZA KSIĄŻKA O TEATRZE to według Cieślaka, Domagały, Flader-Rzeszowskiej, Kopcińskiego, Kowalskiej, Kowalskiego, Kyzioł, Sieradzkiego, Skrzydlewskiego, Wakara i Zalewskiej DEJMEK Magdaleny Raszewskiej – tu nie mamy zasług, ale cieszymy się ze względu na bohatera książki, który jest naszym patronem.
Poza tym na wymienienie zasługują również liczne wyróżnienia dla realizatorów obecnie współpracujących przy projektach Nowego, m.in. Roberta Talarczyka, Karola Nepelskiego i Tobiasza Sebastiana Berga.
Wszystkim pozytywnie zauważonym przez krytyków autorom_kom, twórcom_czyniom i artystkom_tom serdecznie gratulujemy!